středa 2. listopadu 2022

Slovo Januláka

    Možná jste si řekli nebo taky ne, proč zrovna Slovo Januláka jakožto štítek. Má to zcela racionální vysvětlení (jak by pověděl můj učitel matematiky), jak jsem na úvodu zmínil, že budu ovlivněn atmosférou mého rodného města, tak se i stalo. Každé město větší či menší potřebuje starostu. Moje město má taky náhodou starostu. Je to takový mladý sympatický muž. A jelikož chce být vidět, tak se objevuje všude možně. Ale asi nejzajímavější je jeho přítomnost v měsíčníku. Tam má na začátku vždy fotku a nějaký kratinký ničím zajímavý článek. Nadpis je samozřejmě Slovo starosty. Tak jsem se zamyslel a nebylo nic lepšího než to pojmenovat Slovo Januláka.

Poslední zpráva: Já Vám to říkal.

Váš Janulák

1 komentář:

Nedělní básnička pro radost #05 - Statný býk

 Zdravím, tak jsem si pro Vás přichystal další básničku, kterou jsem napsal asi před rokem. Nebo tak nějak. Myslím, že na jaře. Seděl jsem n...