neděle 27. srpna 2023

Nedělní básnička pro radost #01 - Ospalost

 Nedělní básnička pro radost 1.

    Občas se stanou smutné věci. Ať už ve světě a nebo přímo u nás doma. V takových okamžicích jsme velmi smutní. A jaký je na to lék? Čas. To je nejlepší lékař. Ale i tak se pokusím i já trošku tyto blbé momenty zpříjemnit. A udělám to básničkou. 


Ospalost

Ráno, když se probudím

Vše rázem odezní.

Sny zmizí v dáli,

Jako kapka v moři.

 

Veškeré nápady odejdou,

A už nepřijdou.

Ani se na mě neotočí.

Ani ten nejlepší sen ze snů.


4 komentáře:

  1. Takový oxymoron, nějaký veselý nápis a smutný obsah.

    OdpovědětVymazat
  2. Our top-rated packers and movers in Vaishali Nagar are your trusted partners in seamless relocations, ensuring a stress-free moving experience for homes and businesses alike.

    OdpovědětVymazat
  3. Kalash Packers offers the Best Vehicle transportation services in Aurangabad. 100% trustable and Safe Vehicle transportation services in Aurangabad. Just call

    OdpovědětVymazat
  4. Hire our Best Packers And Movers in Ambawadi, Ahmedabad, Patel Packers Packers And Movers offers quality relocation services in Ambawadi at best price

    OdpovědětVymazat

Nedělní básnička pro radost #05 - Statný býk

 Zdravím, tak jsem si pro Vás přichystal další básničku, kterou jsem napsal asi před rokem. Nebo tak nějak. Myslím, že na jaře. Seděl jsem n...