Plán do budoucna

Zdravím, opět a zase se omlouvám za dlouhou odmlku, ale chtěl bych to vynahradit. V průběhu prázdnin budu každý týden sdílet jednu povídku z malinké sbírky pěti povídek, které jsem kdysi napsal. Jedná se o povídky z prostředí zahrádky, které je mi dost blízké. Tehdy jsem to pojal velmi humorně a jedná se o moji skoro prvotinu. Tady je rozpis.

2. 8. - Povídka první; Šťastný zahrádkář

9. 8. - Povídka druhá; Těžký život zahrádkáře

16. 8. - Povídka třetí; Zahrádkář a Heřman

23. 8. - Povídka čtvrtá; Zahrádkář to ještě nevzdal

30. 8. - Povídka pátá; Zahrádkář s rozumem v koncích

31. 8. - Bonus; Jak zahrádkář vypadá?

Už se těším a doufám, že se budou povídky velice líbit. Mám k nim jeden z nejsilnějších citových spojení, protože jsem je napsal mezi mými prvními příběhy a to už jsou asi tři roky zpět. Bohužel nejsou zřejmě tak propracované jako dnes, ale i přes to doufám, že budou alespoň uspokojivé.


S pozdravem Janulák


Komentáře

  1. Zahrádkář je moje srdcovka. Četla jsem několikrát a vždy jsem se pobavila. Nemluvě o té rodinné inspiraci.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Proslov

Nedělní básnička pro radost #04 - Ráno

Nedělní básnička pro radost #05 - Statný býk