pondělí 31. října 2022

Pěkný vstup do listopadu

         Zdravím, tak nám ten říjen krásně uběhl a teď nezbývá nic jiného než se těšit na listopad. Všem vám přeji překrásný listopad doplněný listím, které budeme minimálně my zahradníci muset hrabat. Což bývá práce nudná, ale zase na druhou stranu já za sebe se nemůžu nabažit úžasnými barvami. 

        V dalším měsíci se můžete těšit i na nějakou kratinkatou básničku a snad i povídku do šuplíku. Jestli čtete tento vzkaz, tak jste si jistě všimli změněného designu, který se možná ještě změní. Jsem zde nový, prostě zkouším.

        Chtěl bych Vám popřát ničím nerušený listopad.

                                                                                                                         

                                                                                                                                                  Váš Janulák


2 komentáře:

  1. ... krásné fotky a moc pěkné povídání. Ráda nakouknu, co je tady nového. Tak ať se daří! Pohodové podzimní dny plné inspirace.

    OdpovědětVymazat

Nedělní básnička pro radost #05 - Statný býk

 Zdravím, tak jsem si pro Vás přichystal další básničku, kterou jsem napsal asi před rokem. Nebo tak nějak. Myslím, že na jaře. Seděl jsem n...