pátek 28. října 2022

Úvod do blogu

 

    Zdravím, já jsem Janulák. Delší dobu se snažím psát, ale po pár měsících tvůrčí činnosti jsem začal přemýšlet, jak se o své výtvory podělit s ostatními. Nakonec mi někdo poradil založit si blog. Tak jsem se jeho rad držel a je tu. Teď jsem vás jemně dostal do mého příběhu.

                Je mi ...náct let, takže některé výtvory jsem napsal ve škole a pak je doma jenom trošičku upravil. Najdete je pod štítkem Remaky ze školy. Jsem z větší vesnice (či malého města), takže mé příběhy jsou trochu touto scenerií ovlivněny. Mám strašně rád své rodné místo, je krásné a hodně inspirativní. Do budoucna o něm určitě něco napíšu.

                A kdy začalo uveřejňování mých výtvorů? Bylo 11. 10. 2022. Už pár dní jsem měl napsanou povídku. Napadlo mě, že bych ji mohl poslat na youtube kanál creepypasty.cz. Pro ty, co neví - je to creepy pasta, krátký strašidelný příběh. Youtuber ho přímo na večerním streamu přečetl před stovkou lidí. A všichni mi jej pochválili na devět z deseti bodů. Což je super.

                Nejraději píšu krátké povídky. Ale občas stvořím i básničku nebo limerik. Jednou za čas bych chtěl zachytit svoje vtipné okamžiky ze života, takové „Janulákovy momentky“.

Doufám, že se vám můj blog bude líbit a každý si v něm najde něco, co ho osloví. Nebojte se připsat svůj komentář, postřehy, hodnocení.

                                                                                                                                                                            Váš Janulák

1 komentář:

  1. Honzo, ať se ti daří. Hlavní je psát, psát, psát, tím se zdokonalíš.

    OdpovědětVymazat

Nedělní básnička pro radost #05 - Statný býk

 Zdravím, tak jsem si pro Vás přichystal další básničku, kterou jsem napsal asi před rokem. Nebo tak nějak. Myslím, že na jaře. Seděl jsem n...