neděle 28. ledna 2024

Nedělní básnička pro radost #05 - Na procházce

     Zdravím, a hned pro začátek se chci omluvit, že tento příspěvek vychází tak pozdě. Ale čerpal jsem řádného volna. Tento týden byl takový divný. (takový je vlastně skoro každý). A příští taky nebude žádná sláva. A když k tomu přidám mou povahu sovy, tak je pro mě víkend úžasnou věcí. Musím říct, že jsem si ho náramně užil a už nyní se těším na ten další. 

    PS: Vynahradím přes týden. 


Na procházce

Na takové, i klidně krátké procházce

Je prostě skvěle.

Příroda si nachází své zájemce.

Obzvlášť v dnešní době.

 

Nejlépe když jdete do kopce

Vím, že se vám sice nechce,

Ale je to nadmíru zdravé.

A i vy to oceníte.

 

Ta zeleň,

Kolem které procházíte.

Ty zvířata,

Na které narazíte

 

A jako zvěř,

Které zde nachází domov.

Já zde nalézám uklidnění.

Tak tomu věř.

 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Nedělní básnička pro radost #05 - Statný býk

 Zdravím, tak jsem si pro Vás přichystal další básničku, kterou jsem napsal asi před rokem. Nebo tak nějak. Myslím, že na jaře. Seděl jsem n...