neděle 21. ledna 2024

Vysvětlení...

    Nějak přemýšlím, kde začít. Asi u posledního příspěvku. Ten jsem zveřejnil 10. září, takže před čtyřmi měsíci. Září pro mě, ale znamenalo začátek roku, ale (a to je důležité) na nové škole, takže jsem si musel zvykat a vše bylo těžší. Takže jsem jaksi zapomněl na blog. Ale blíží se pololetí a to znamená, že bude vysvědčení a vše začne od znova. A tak to chci udělat i teď. Takže budu pokračovat v přidávání mých básniček (kterým by se dalo říkat, kdybych byl nějaký youtuber série). Ale zároveň přibydou i nové, rozpracované příběhy a jiné výtvory.
    Nakonec bych Vám chtěl opožděně popřát šťastný nový rok. A omluvte mě. V tomto roce na to pořádně najedu.  

1 komentář:

  1. Tak hurá do tvorby.A nezapomeň,že jsi sliboval uveřejňovat po částech Sunny express.

    OdpovědětVymazat

Nedělní básnička pro radost #05 - Statný býk

 Zdravím, tak jsem si pro Vás přichystal další básničku, kterou jsem napsal asi před rokem. Nebo tak nějak. Myslím, že na jaře. Seděl jsem n...